Perşembe, Nisan 24, 2008

Kanlı Topraklar / Orhan Kemal

HPIM2571

kızlar 23 nisan gösterilerini iki gün önceden yaptılar, ben hala birşeylerle uğraşıyorum.. bunlardan bahsedeceğim ama önce bugün cumhuriyet gazetesinin kitap eki'nde yayınlanan yazımın bir fotosunu koymadan edemedim :)

bir dönem kitap günlüğü tutarken ışık öğütçü ile yaptığımız bir kaç görüşme sonucu üç yazı göndermiştim. perşembe sabahları cumhuriyetin kitap ekini, cuma sabahları da radikal'inkini daha çocukları giydirmeden karıştırmak adet oldu, bugün yine aynı rutinle sayfaları çevirirken yazıyı görünce çok şaşırdım ve de mutlu oldum.

böyle bir deneyim de yaşamış oldum :)

yazının tamamı..

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Vildancığım tebrik ediyorum canım. Sana boşuna marifet teyze denmiyor :) her yeni çalışmanda başarında bizleri şaşırtmaya devam ediyorsun. Biliyorumki bizi daha çok şaşırtacaksın ve gururlandıracaksın. Öpüyorum ve başarılarının devamını diliyorum.

Tijen dedi ki...

Ne güzel olmuş Vildan!
Yıllaaaar önce ben de böyle bir sevinç yaşamıştım. Yine Cumhuriyet'le, bir pazar günü, bir gezi yazım yayınlanmıştı. Tam da en beklemediğim zamanda. Güzel bir his bu!

Cocukla Cocuk dedi ki...

Tebrik Ederiz. Gazeteyi kaçıran biri olarak ;yazının tamamını okuma şansımız var mıdır?

Cocukla Cocuk dedi ki...

aa sorumun cevabını buldum, diğer blogunda varmış.

Bak ben dedi ki...

Vildan Hanım merhaba, hayran kaldım ikizlerinize, marifetlerinize, yapabildiklerinize...
Gıpta ile inceledim sayfanızı, tebrik ediyorum sizi, ellerinize sağlık, ayrıca Defne ve Çınar'ı kocaman öpmek istiyor insan, Allah nazardan saklasın her ikisini de...
Ben yazınızı okuyamadım, bizler için burada da yayınlamanız mümkün mü acaba?
Tekrar tebrikler
Sevgilerle...

Ebru Oğuş dedi ki...

tebrikler, harika bir şey. çok sevindim. bu arada on parmağında on marifet demiş miydim?? yaptıklarına gördüğüm kadarı ile bayıldım:-) en çok da patikleri sevdim, bol şanş, umarım istediğin gibi olur herşey.

muko dedi ki...

tebrikler...

Anneler günün kutlu olsun...
sevgilerrrrrrrrr..

Oya Kayacan dedi ki...

Haberlerini aldım, çok sevindim Vildan'cığım. Marifetlerine bayılıyorum. El işinin değerini bilenlerdenim, yazmayı bilenlerin de.

vildan dedi ki...

seldacım çok teşekkür ederim. ben de öperim :)

gerçekten güzel hismiş tijen. ben de ufaktan ümidi kesmiştim sanki ama çoook iyi geldi :) çok teşekkürler.

çok teşekkürler çocuklaçocuk ;)

suzinaz hanım çok teşekkürler iyi dilekleriniz ve tebriğiniz için. yazının linkini bu posta da ekleyeyim. selamlar..

ben de öyle umuyorum ebrucum :) çok teşekkürler..

teşekkürler muko :) ben de senin anneler gününü kutlarım. ;)

çok çok teşekkür ediyorum oya. beni anlayan insanları görmek yaptıklarımın en büyük karşılığı. :)