Salı, Nisan 24, 2007

Biraz da dikiş II

13 yorum:

SELDA dedi ki...

VİLDANCIĞIM ELİNE SAĞLIK , TEK KELİME İLE HEPSİ SÜPER OLMUŞ SÜPER. ANNE MARİFETLİ , MANKENLER PROFESYONEL SONUÇ ORTADA. GÜLE GÜLE GİYSİN KIZLARIMIZ ANNE ELLERİNDEN ÇIKMIŞ PEK BİR DEĞERLİ VE ŞIK CİCİLERİNİ. ÖPÜYORUM FISTIKLARI.

yasemin dedi ki...

vildan valla da billa da gözlerim doldu fotolara bakarken. hem kizlar acayip büyümüşler, hem elbiseler inanılmaz, şahane. ya ben şurda bi ütüyü bitiremiyorum sen neler yapıyosun orda? ne diyim maşallah, marifetlisin vesselam, kolay gelsin. sevgiler, öpücükler.

loungetime dedi ki...

Ne kadar güzel şeyler bunlar.
Kızlar özellikle çok tatlı bayıldım fotolara.

Ayşe dedi ki...

Tek kelimeyle süpper olmuş hepside, harikasın valla. Ellerine sağlık Vildan..Annelerinin onlar için emek verip diktiği cicilerle ne de mutlu gözüküyorlar..

LaMa dedi ki...

Ayy nasil da sirinler:) Demek hanimefendiler yazin modasini yakindan takip ediyorlar ;)
Gule gule giyinsinler...

Adsız dedi ki...

slm vildan uzun süredir yazamıyordum sana bu arada benim blogum kapandı nasıl olduğunu anlayamadım.site çöktü sanırım:-( bu arada elbiseler süper görünüyo kızlarda kocaman olmuşlar valla vildan sen büyüttün kızları bide bizimkiler büyüseler hayırlısıyla :-) kocaman sevgiler hepinize... Altuğ ile Tuğranın annesi DERYA DEVRAN

vildan dedi ki...

seldacım, ben de sana teşekkür ederim dergileri bana verdiğin içün :) baksana aşka getirdi beni :))

aman yasemin ütüyü ben de yapmıyorum :P :) bana ıvır zıvır iş olsun yeter :D çok teşekkürler..

çok teşekkürler loungetime :)

ayşe teşekkür ederim. arda ve verda'ya bloggerda bir blog kurmana da çok sevindim. öpüyorum ;)

çok teşekkürler lama :)

merhaba derya, ben kendi isteğinle kaldırdığını düşünmüştüm ve üzülmüştüm aslında. blogger da kursan bir blog? çok teşekkürler ayrıca, öperim kuzularını ;)

afacan minnoşlar dedi ki...

süper kadın vildan ,yeni tarif varmı diye açtığım bloğunda elbiseleri görünce bayıldım ayrıca üstteki resimde süper :)) kaç parmağında kaç marifet denirdi hatırlamıyorum, ama sen öylesin işte:)) öptüm üçünüzüde...

özlem dedi ki...

merhabalar ben özlem 2 yıldır dikiş kursuna gidiyorum ancak etek pantolon bluz dikebiliyorum siz dikişi nasıl ögrendiniz bahsedermsiniz selamlar

vildan dedi ki...

ayşecim çok teşekkür ederim. deme eyle utanıyom :)

merhaba özlem. ben dikişi, makineyi aldıktan sonra öğrendim. 2000 yılıydı sanırım gazeteler kuponla makine veriyordu ben de o sıra çanta dikmeye hevesliydim ama elimde zor oluyordu. o sebeple biriktirmiştim ama makine elime geçene kadar çanta yapmaktan vazgeçmiştim :) sonra şunu da dikebilir miyim acaba? filan deyip başladım. selamlar sana da..

cocukla dedi ki...

modellere de mankenlere de bayıldım

vildan dedi ki...

teşekkür ederim çocukla :)

gulece dedi ki...

ben inanamadim gorduklerime.iki kiziniz var sanirim.iki kucuk kiz cocukla bir yandan guzel yemekler bir yandan sahane elbiseler..nasil oluyor da oluyor.demek oluyormus..sasirdim valla.ben tek kucuk kizla basa cikamiyorum:)
size masallah diyorum