Perşembe, Mart 23, 2006

Çikolatalı-Portakallı Pasta


Malzemeler;
- 1 kakaolu pastaban
- 1 paket çikolatalı-portakallı puding (piyalenin var)
- 2 su bardağı süt
- 1 muz
- 1/2 portakal
- 1 su bardağına yakın dövülmüş fındık

Hazırlanışı;
Pudingi süt ile pişirin. Pastaban hazır olarak ikiye ayrılmış değilse ikiye ayırın ve alt katına pudingin 1/3 ünü serin, üzerine fındık serpin ve muz dilimlerini sıralayın. Üst parçayı yerleştirin ve pastanın hertarafını pudingle kaplayın, kalan fındık tozu ve meyve parçalarıyla süsleyin. Afiyet Olsun!

Görsem 8 Mart olan doğumgününden evvel bize geldi, doğumgününde beraber olamayacağımız için yarım saatte alalacele bir pasta hazırladım ön bir kutlama yapmak için, o da bu pastaydı :) YENİ YAŞIN SANA SAĞLIK VE MUTLULUK GETİRSİN BENİM GÜZEL KARDEŞİM..

11 yorum:

Imo Mzi dedi ki...

en sonunda kararımı verdim.güzel yemek pişirebilmek heleki bu konuda yaratıcı ve pratik olabilmek (resimde görüldüğü gibi..)bir yetenek işi.
ne zamandır denemek istediğim tahinli kurabiyeler (bkz.october 2005)tam manasıyla taş gibi oldu.üstelik yaparken ne kadarda kolaymış demiştim bide...
ama tariflerini azimle denemeye devam edeceğim sevgili marifet teyze.
bir gün başarılı olacağıma inanıyorum,kaç kilo una mal olursa olsun...

Adsız dedi ki...

canim arkadasim, su anda rejimdeyim biliyosun. resimleri gordukce icim burkulmakta. biliyorum, bundan istiyorum desem, yollayacaksin gene postayla. ama sekli bozulur bu pastanin. en iyisi ben geldigimde senin bana sozun soz olsun, bir bu pastadan, bir lokumlu kurabiyeden bi de o peynirli puflari yap. bunlarin ustune bi de semer serbeti ictim mi tamam. gozum dondu gene, gozum dondu.
imza: havuc kafa :P

vildan dedi ki...

ya çok üzüldüm imge :(
çok mu tuttun fırında acaba neden olduki hakkatten bi erbabına sormak lazım :)

havuç kafam sen gel yeterki :)

Adsız dedi ki...

Tas gibi kurabiyeler:)))ben de genellikle unu fazla kaçirinca ya da firinda fazla tutunca gerçeklesen bir aktivite,çok sukur ki uzun zamandir olmuyor,galiba ben bu isi kivirmaya basladim:))
Yilmadan tekrar tekrar denemek lazim,her seferinde bir adim ilerliyorsunuz:)

Tecrube konustu:ppp:)))))

Vildancim,kardesinin dogumununu geçte olsa kutlarim,onu ne kadar çok sevdigini biliyorum,insallah hep oyle kalin,ben de ozenmeye devam edim boleee:)

Mucukkkssss...

Imo Mzi dedi ki...

eveet eveett...sonunda yaptım.pasta oldu hemde güzel oldu.yaşasın görsemin doğum günü...kutlu olsun..
yanlız pastaban biraz tuzluydu ama olsun resmen pastaya benzedi.
saol vildan çok kolaymış buda..

vildan dedi ki...

aynurcum teşekkür ederim yürekten güzel sözlerin için. mucuks bebem.

ya imge buraya koyduğum tarifler denenipte böyle güzel şeyler duyunca gerçekten motive oluyorum. ben de alakasızdım bir iki sene evveline kadar yemek konusunda işte deneye-yanıla böyle oldum. pasta afiyet bal şeker olsun. mucuks

Adsız dedi ki...

cok guzell gorunuyo bu pasta ya ben genelde pastananin icinde portakal mandalin gibi meyvalari pek sevmem ama gorunce canim istedi bide yapmaya kalksam benim yaptigimda buna benzermi diye dusunmedim degilim yani :))

ellerine saglik mucks

ilknur

vildan dedi ki...

aslında ben de sevmem ilknur ama muz iyi gidiyor portakal o kadar olmasada. eminim denersen başaracaksın ;)

vildan dedi ki...

sırf çikolatalı puding kullansaydın keşke, ama iyi sonla bitmesine sevindim :) afiyet olsun saynurcum..

yemek tarifleri dedi ki...

harika tarif. tebrikler.

yemek tarifleri dedi ki...

harika tarif. tebrikler.