Perşembe, Mart 30, 2006

Çikolatalı Kek " powered by evcini :) "

Malzemeler ve Hazırlanışı <--- üzerine tıklayın
Benimki biraz tembel işi oldu, büyük kalıba döktüm.. Af edin, iki bebeyle ancak bu kadar zaman kalıyor :)

Benim büyük halamın ve teyzemin elleri çok lezzetlidir (komik bi cümle oldu ama bulamadım daha uygununu) öyleki ekmeğe yağ sürseler tadı başka olur o yağlı ekmeğin. İkiside çok güzel yemek yapar, ikisinden de zaman zaman tarif istemişimdir yanıt üç aşağı beş yukarı "yemek yapmaya ne var, yağ soğanı kavur sonra salça, yemekliği içine at, suyu ekle, ağır ağır pişsin" olur mu yaa, olmuyoda zaten boşuna mı, yok bardak hesabı yok silme tatlı kaşığı dedikleri, değil işte.

Bir de bu işi hakkıyla yapıp anlatanlar var. Blog aleminde benim için ilk sırada gelenlerden biri evcini. Hala gidip görmeyeniniz varsa uğrayıverin bir zahmet, ne demek istediğimi gayet iyi anlayacaksınız. Fotoğraf çekimi, sunumu, dili hepsi şahane işte ne diyim daha :) ..

8 yorum:

bujene dedi ki...

oy oy oy bu keke bayılıyorum ben. gerçi son yaptığımdı sanırım hüsrana uğramıştım ama :))) tembellikten kek hamurunu direkt muffin kalıbını yağlayıp unlamadan, kalıbın içine kağıt yerleştirerek dökmüştüm. ama ama sonra yerken kekleri soyarak yemiştim. nolcak yapıştı kağıtlar keklerime :( sofrada eşim : "hadi bi kek soy da yiyelim." diye dalga geçiyodu :)) öyle güzel bi hatırası oldu işte. yalnız şu bir gerçek, çok güzel oluyor bu kek. tavsiye ederim yani ;)

vildan ellerine sağlık, senin kek de harika görünüyor. şimdi gece gece canım çekti iyi mi. zaten az önce banyoya girince nutella istemişti canım (nerden çıktıysa :)) bu keki görceğim varmış demek :)

Adsız dedi ki...

Ay bujicim:))))ben az once nutella kavanozunu bitirdim:)))sabah Berke sorarsa,Bujene teyzen yemis dicem ehiehii:)))

Vildancim,off ben bu keki yarin olmasa bile cuma gunu kesin yaparim:)))Evcini`ni ben de takip ediyorum ve soylediklerine aynen katiliyorum,içerik ve goruntu olarak super bence de...

Mucukslarrr:)

Adsız dedi ki...

Bence tevazu gösteriyorsunuz.Sizin bloğunuzda bloglar arasında seçkin bir yere sahip benim gözümde.Eh Bursa'lı olmanızda biraz daha hoşuma gidiyor açıkçası.Neyse İlgiyle izliyorum.

Adsız dedi ki...

vildan seni seviyorummm
bu keke tapiyorum :))
hic yapmadim hep hazir yedim :))

evcini´ni ilk sayende ogrendim tsk ler canim.
gercekten cok guzel gorunuyo en kisa zamanda yapicam ben daha zahmetli bi is zannediyordum ama kolaya benziyo , bende herhalde kek kalibina dokerim :)
tembel ilknur

vildan dedi ki...

cevaplarım gecikti özür dilerim. burada değildim..

- nutellayı ben de yemek kaşığı ile kaşıklayanlardanım :) senin anında güzelmiş bucen :))

- hangi cuma için yaparım dediydin? yaptın mı acaba :) afiyet olsun..

- emine hanım çok teşekkür ederim.

- öpüyorum ilknurcum..

Adsız dedi ki...

Bu tatli cok lezetlidir.


www.ilkay.oktayahmed.com

vildan dedi ki...

geç oldu saynurcum, ellerine sağlık, afiyet bal, şeker olsunnn ;)

öyledir ilkay :)

yemek tarifleri dedi ki...

harika tarif. tebrikler.