Pazar, Aralık 04, 2005

"10 Küçük Mutluluk!"


Selamlar,

ASMA DALI dan Emine Hanım beni sobelemiş 10 küçük mutluluk için.. Zevkle yanıtlıyorum..

* Defne ve Çınar hayata dair her yeni birşeyler öğrendiğinde hem şaşırmak, hem mutlu olmak, hem de beraber bir kez daha öğrenmek..

* O gün onların yiyeceği yemekler hazırsa ve ablamız oynamak için hevesliyse benim de kendime ayıracak 1-2 saatim varsa değmeyin keyfime :)

* Akşam olupta kızları ve kocişi yatırdıktan sonra, evin ve pc'nin bana kalması..

* Çok para harcamadan ama istediğim şeyleri aldığım bir alışveriş günü..

* Msn'de laflamak..

* Yemek pişirdiğimde nihai sonuca ulaştığımda birde düzgün bir kare yakalayabilmişsem..


* Görsem buraya geldiğinde Bursa kazan biz kepçe gezmek, gezmek, gezmek..

* Yaz, kış farketmez havanın yumuşak olması ve mümkünse birazda güneş..

* İsmail, ben ve kızlar biryerlere topluca gidebilmek, sorunsuzca eve dönmek.. (ikizlerle hayata hala alışma dönemindeyim..)

* Başladığım kitabın sonunda "çok sıkıcı" dememek!..

Ben de eğer kabul ederlerse ve daha evvel yanıtlamadılarsa TAK TAKIŞTIR'dan Selda'yı ve KEDİ TASMASI'ndan CUL'u sobeliyorum.. Sizin "10 küçük mutluluk"unuz neler?

4 yorum:

Adsız dedi ki...

hımhımhım, 10 küçük mutluluk için geldim; pasta - börek hayalleri ile gidiyorum.

vildan dedi ki...

okudum bile mutluluklarını ;)

Adsız dedi ki...

-Oğlumu uyurken seyretmek (bu büyük oldu)
-bebekkokusu sinmiş battaniyelerini koklamak
-balkonda tütsü ve mum yakıp br sigara içmek
-eşimin göz kenarındaki çizgilerini saymak (beraber yaşlanıyoruz)
-bazı sabahları aa bütün gece uyumuşum diye uyanmak
-vapura binmek
-gece bir yerde iyi müzik dinleyip 2 bira içmek
-yazmak yazmak yazmak
-dalmak
-atları izlemek

vildan dedi ki...

son üçü hariç ve ilki ğlum diil kızlarım olarak düşünüp "aynen aynen" dedim her satırda.. mutlulukların daim olsun canımcım ;)

(notun dibi : ben bi de tütsüyü sevmem pardon :) ama gerisine aynen dedim valla )