Perşembe, Aralık 29, 2005

Ayın Güzeli

Bu ay da bu etkinlik var mı bilmiyorum 'portakal ağacı'nın mim sayfasında göremedim ama varsa ben hangi fotoyla katılayım diye yine size sorayım dedim :) bi önceki blendax güzeli seçilmişti :P

Şimdi fotoyu ekliyorum, eğer aralık güzeli olursa oylama 'portakal ağacı' sitesinin 'forum' bölümünden yapılacak bi öncekinde olduğu gibi, tabi bu forumlara üye olanlar oy kullanabiliyor. Şimdiden teşekkürler fikirleriniz için ;)

Resmin büyüğü için üzerine tıklamanız yeterli, daha büyüğü için yandaki 'december'a tıklayıp tariflerdeki fotolara bakılabilir.

16 yorum:

Adsız dedi ki...

karar vermek çok zor ama yinede çam pasta diyorum, ayın anlamına da uygun, yani 8 number :)

Adsız dedi ki...

Ben karar vermeyi bi tarafa birak kayboldum o tariflerin arasinda..Sen neymissin be abla..o marifetli ellerini öperim senin,ama bu ayin anlam ve önemi acisindan bencede cam pasta olabilir numerosunu hatirlamiyorum tarifini ve resimlerini okumaktan..:D

Adsız dedi ki...

Ben de number 5 diyorum:)

Adsız dedi ki...

Ben kestaneli kesmeler katılsın derim.Tabağınız ve kesmeleriniz birbiriyle yarışıyor güzellik hususunda.

bujene dedi ki...

şimdi başlıyorum :)

favorilerim 2-3-5-6-8

top 5 olarak sıralayacak olursam:

8

5

2

3

6

estetik açıdan 3 numero diyorum.
fakat tarif açısından 2 numero.
günün anlam ve önemi açısından 8 numero.
5 ve 6 da bişi bulamadım, onlar da güzel numerolar :)

ben de genele uyup 8 numero yani çam pastayı seçiyorum...

Adsız dedi ki...

Evet hepsi cok guzel ama birini secmek lazim,hele de vildan senin icin karar vermek daha zor olsa gerek.Hani insan evlatlarini ayirt edemezya herhalde onun gibi birsey.
Ben de cam pasta diyorum, tamda zamanina uygun bir tarif.Ama birazda kestane dolgulu kesmeler de de gonlum kalmadi degil:))

Adsız dedi ki...

Menü yine süpper. Ellerine kollarına sağlık. Karar vermek o kadar zor ki. Fekat ayın anlam ve öneminden dolayı 8 numara çam pasta diyorum ben. Ve ayrıca senden de bir seçim yapmanı istiyorum vildan. Sence hangisi... Öptüm seni ve kuzucuklarını.

Adsız dedi ki...

Benim favorilerimmmmmmmmm öncelikli sıralı olarakkkkkkk :)
8 ve 5 Başarılar diliyorum Vildancığım.

Ayrıca yine yine ve hep yine döktürmüşsün güzel güzel mamaları. Bunların fotoğraflarına bile bakmak insana kilo aldırır. :)Formunu nasıl koruyorsun Vildancım.
Öpüyorum seni ve küçük kelebeklerini...

Adsız dedi ki...

ayy hepsi öyle güzelki...ya ben aslinda normal bi zaman dilinminde sorsan..yani yilbasi öncesi kesinlikle 11 numara derdim..en sevdigim köfte o oldugu icin...bes numarada hos olur bence..fotograflamada süper onda...yada herkesin dedigi gibi 8 numara cam pasta..yani yilbasi öncesi icin uygun olur...ya vildan..nasil canim cekiyo benim...ellerine saglik.öpülesi marifetli ellerin var..masallah masallahhh

Nur dedi ki...

1, 2, 5, 8 dicem ama secim yapmakta o kadar zorluk cekiyorum ki digerlerine haksizlik oluyomus gibi geliyo Vildocuum. Kura cek en iyisi, hepisi birbirinden güzel :-))

Adsız dedi ki...

ya kestaneli sarmaya haksızlık mı ediyoz acaba, bi daha mı düşünsek, o foto da çok asil duruyor. karar vermek çooook güç diyorum tekrar, kafam karıştı...

vildan dedi ki...

ilginiz için çok teşekkürler öncelikle. :)

genelde çam pastada yoğunlaşılmış aslında yeni yıla merhaba dediğimiz şu sıralar sizlerinde dediği gibi bu olabilir ama bence bunda pastadan çok noel baba ön planda..

kestane dolgulu kesmelere gelince ben bu kareyi yakalamak için epey uğraşmıştım, zira makine kızların elinde kalmıştı bi 5 dk kadar ve ne yaptıkları malum, herneyse diyeceğim o ki kestane etkinliğine katılan bu tarif daha evvel görüldü..

evet tarif açısından pek enteresan olmayan ama çoook severek görüntülediğim 5. numara benim de favorim aslına bakarsanız.

ayın güzeli, yazımın başında da belirttiğim gibi seçilecek mi seçilmeyecek mi bilmiyorum ama seçilmese bile ben her ay verdiğim tarifleri şöyle ay sonu toplayıp tekrar bir gözden geçirme fikrinin hiç fena olmadığını düşünmeye başladım.

herkese tekrar tekrar teşekkürler.. teşekkür ettim diye oylama bitti sanmayın, dediğim gibi hala fikirlerinizi belirtebilirsiniz..

ARZU dedi ki...

Hepsi çok güzel ben seçim yapamadım. Tüm tarifler ayın ve yılın güzeli olsun:))

vildan dedi ki...

çok mercü arzu, olsun mu olsun valla :)

kıyamam dilek yaa.. :P

ya sanırım ya 5 ya da 8 numarayı gönderecem. yarın göndermem gerekiyormuş. buraya gelişmeleri şeyederim ;)

Adsız dedi ki...

Ayin anlam ve onemine uygun olmasi açisindan,ben de 5 ve 8 diyorum,geç kalmis da olsam:pppp

vildan dedi ki...

yok geç diil birazdan gönderecem daha. teşekkürler önerin için ;)